Mapa de tipologies web

Per tal de presentar la informació de la Diputació de Barcelona de manera estructurada i coherent dins del nostre lloc web, hem establert uns criteris de disseny i d'experiència d'usuari per a cadascuna de les noves tipologies que apliquem. Les hem distribuït en tres grans blocs que mostrem a continuació.


Webs orgàniques

Són les pàgines que es troben dins de l’entorn institucional.



Webs orgàniques promocionals

Aquestes pàgines també es troben dins de l'entorn institucional, però tracten temes promocionals i de comunicació.

Transversals

Les pàgines transversals són aquelles que afecten tots els serveis de la Diputació de Barcelona i abasten diferents àmbits corporatius.

 

Jornades

Les pàgines de jornada promocionen un esdeveniment o un acte puntual d’una àrea o servei.

 

Campanyes sense mitjans

Les pàgines de campanya són aquelles que promouen diverses accions puntuals d’una àrea o servei i poden contenir materials descarregables per als municipis.

 

Productes

Les pàgines de producte ofereixen un producte o servei específic a un públic concret.

Campanyes amb mitjans

Les pàgines de campanya amb mitjans serveixen per promocionar diverses accions puntuals d’una àrea o servei, i poden contenir materials descarregables per als municipis. A més, també inclouen informació sobre la contractació de mitjans publicitaris.



Webs no orgàniques

Aquestes pàgines estan fora de l’entorn institucional, sigui per requisits tècnics o perquè són serveis finalistes. El seu contingut s’ha de tractar amb estructures de disseny diferents.

Són pàgines que ofereixen un producte o servei específic a un públic concret. Per necessitats tècniques, aquestes pàgines s'han desenvolupat fora del gestor de continguts Liferay.

Aviat podrem mostrar alguns exemples reals.

Són pàgines per a un públic finalista i tenen un caràcter propi dins de l’entorn corporatiu.