Condicions de participació i procés de selecció
Les companyies d'arts escèniques i musicals que desitgin participar en el programa Anem al teatre han d'acomplir amb els requisits següents:
- Facturar l'activitat mitjançant una llicència fiscal (pròpia o d'un representant)
- Estar al corrent del compliment d'obligacions amb la Seguretat Social d'acord amb la normativa vigent.
Per entrar a formar part del procés de selecció d'espectacles cal:
- Enviar una e-mail a l'adreça anemalteatre@diba.cat amb la informació de l'espectacle, grup o companyia ( dossier, fotografies, vídeo...).
- Avisar, al llarg de l'any, mitjançant correu electrònic, de les dates i llocs d'actuació, com a mínim, amb deu dies d'antelació per tal que se'n pugui fer seguiment en directe. A l'hora de seleccionar una proposta és molt important haver-la vist abans en viu. Si això no és possible, també es poden fer visionats d'espectacles enregistrats, tot i que tindran prioritat els espectacles vistos en directe.
El seguiment de l'oferta artística el realitzen, sempre que és possible, els tècnics especialistes de la Diputació de Barcelona, les empreses que gestionen el programa o els membres de les comissió artística.
La Diputació valorarà, per a una possible inclusió en el programa, totes aquelles propostes d'espectacles i concerts que li arribin abans d'acabar el mes de febrer de cada any.