© Josep Cano/Diputació de Barcelona
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
El Servei Local de Teleassistència arriba al mes de desembre amb més de 85.000 persones usuàries actives.
Es preveu que a l’any 2020 s’arribi a les 100.000 persones usuàries en una aposta clau de cobrir la demanda municipal dels últims temps. A finals d’aquest 2018 s’ha formalitzat la pròrroga de la contractació del Servei Local de Teleassistència amb l’empresa prestadora Tunstall Televida fins el 2020.
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
Des de la implantació del Protocol de risc de maltractament del Servei Local de Teleassistència s’han realitzat 1.200 valoracions de persones usuàries amb sospita d’estar patint maltractaments.
Actualment, del total de valoracions realitzades, 604 casos presenten indicadors suficients de risc de maltractament, xifra que representa un 0,58% del total de persones usuàries del servei.
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
Anualment, el Servei Local de Teleassistència realitza una enquesta a les persones usuàries del servei amb l’objectiu de mesurar el nivell de satisfacció general i específic amb el servei i oferir una segmentació de la satisfacció per àrees d’atenció.
L’índex de satisfacció mitjà amb el Servei Local de Teleassistència és d’un 4,48 sobre 5.
© Josep Cano/Diputació de Barcelona
El Servei Local de Teleassistència posarà en marxa al 2019 campanyes presencials amb la finalitat de treballar la promoció de l'envelliment actiu i saludable, incrementar la participació social de les persones usuàries a la seva comunitat i treballar per un apoderament de les persones grans per afavorir la seva autonomia.
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia