©Diputació de Barcelona
Una de les novetats del nou contracte que més impacte tindrà en el dia a dia dels municipis és la nova plataforma de gestió anomenada SIGMA que respon a les demandes expressades per els tècnics i tècniques municipals durant els darrers anys sobre la necessitat de millorar les eines de gestió del servei local de teleassistència des de cada territori. [+]
La nova plataforma SIGMA, que es va posar en marxa el passat mes de maig, inclou tres mòduls de gestió:
Aquests mòduls s’aniran desenvolupant durant els propers anys i, per això, tenim la voluntat d’organitzar espais d’informació i formació per cadascun dels àmbits de millora, a través d’un programa estructurat i dinàmic, i d’un contacte més proper i habitual amb els municipis.
Amb aquestes accions, que es portaran a terme a través dels grups de treball i de consultories personalitzades i adaptades a les demandes, volem oferir-vos assessorament perquè pugueu, entre d’altres qüestions, planificar el creixement dels vostres serveis de forma sostenible. La documentació relativa a les diferents temàtiques i els informes de situació de cada municipi estarà disponible a la plataforma perquè cada ens local pugui elaborar estudis sobre la situació de la seva població, del servei, fer previsió de necessitats i poder d’aquesta manera orientar la seva política pública.
El 13 d’octubre es va presentar la plataforma SIGMA a tots els municipis de la província.
Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #19 - Novembre 2021
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia