Butlletí Servei de Teleassistència
gener de 2018 - #9

Dispositius

Actualització d’informació sobre proveïdors de telefonia i compatibilitats amb el Servei Local de Teleassistència

© Josep Cano/ Diputació de Barcelona

© Josep Cano/ Diputació de Barcelona

Actualment existeixen diferents opcions de proveïdors de serveis de telefonia al mercat. És important conèixer que els requeriments de cada companyia són diferents per gaudir del Servei Local de Teleassistència

En aquest document informatiu sobre proveïdors de telefonia i compatibilitats us donem les claus per conèixer-los. 

Cal recordar que abans de canviar de companyia telefònica o de modalitat tecnològica és imprescindible que es contacti amb el personal del servei de teleassistència perquè confirmi que la nova companyia telefònica o tecnologia és compatible amb el servei.

Davant qualsevol dubte, les persones usuàries que vulguin canviar de companyia o aquelles que entren noves al servei podran rebre un assessorament més detallat contactar amb el Servei Local de Teleassistència trucant al 901 110 901.

Boletín: Servei Local de Teleassistència
Número de boletín: #9 - gener de 2018

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar