El servicio «Fem-ho fàcil» más cerca de todo el mundo y más accesible

20/09/2024 10:01 h.

 

«Fem-ho fàcil» es un servicio que ayuda de manera personalizada a la ciudadanía a hacer trámites electrónicos con su ayuntamiento o administración.

Los entes locales SeTDIBA son beneficiarios también de manera gratuita de este servicio, que tienen que publicitar en la oficina de atención ciudadana y en sus canales digitales.

A través de este servicio de apoyo el ciudadano resuelve dudas y recibe atención personalizada para llevar a cabo trámites digitales, como por ejemplo superar dificultades con el uso de los sistemas de identificación y firma digitales, presentar cualquier solicitud a través de internet o acceder a notificaciones electrónicas.

Para empresas o entidades, este servicio permitirá superar las dificultades técnicas para presentar facturas electrónicas, participar de licitaciones públicas, presentar una ayuda o subvención, o realizar cualquier otra solicitud por el canal electrónico.

  • Campanya institucional per promoure l'ús de la sol·licitud d'accés a la informació pública

    14/05/2024 09:21 h.

    S'ha publicat el vídeo de la campanya institucional per promoure l'ús de la sol·licitud d'accés a la informació pública. El podeu veure aquí.

     

     
  • La Diputació renova el Segell Infoparticipa a la Qualitat i Transparència de la Comunicació Pública

    15/04/2024 13:13 h.

    La Diputació de Barcelona ha rebut el Segell Infoparticipa 2023 en reconeixement de la transparència de la comunicació pública, atorgat pel grup d'investigació ComSET de la Universitat Autònoma de Barcelona.


     

     
  • DACI i gestió dels conflictes d'interès

    27/03/2024 11:12 h.


     

     

    El 21 de març de 2024 es va aprovar l’actualització i el nou text de les instruccions de gestió per a la tramitació de la declaració d’absència de conflicte d’interès (DACI) per a l’anàlisi sistemàtica del risc de conflictes d’interès i per al tractament d’aquests conflictes a la Diputació de Barcelona.

    Aquestes instruccions compleixen tres objectius:

    • Definir el procediment per signar la declaració d’absència de conflicte d’interès (DACI).
    •  Incorporar la regulació del procediment per a analitzar sistemàticament el risc de conflicte d’interès a través de la plataforma Minerva, de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT).
    •  Regular el procediment a seguir quan s’identifica un risc de conflicte d’interès a la Diputació de Barcelona.

    El Gabinet d’Innovació Digital ha preparat unes preguntes freqüents per donar a conèixer aquestes Instruccions i el seu funcionament per detectar i reaccionar davant un conflicte d’interès a la Diputació de Barcelona, que podeu consultar aquí

     
  • Actualització del Pla de mesures antifrau 2024 i balanç del PMA del 2023

    25/03/2024 13:45 h.


     

    Per decisió unànime del Ple de la Diputació de Barcelona de març de 2024, s’ha aprovat l’actualització del Pla de mesures antifrau del 2024 i el balanç d’execució del Pla de mesures antifrau del 2023.

     

Mostrando el intervalo 1 - 5 de 50 resultados.

 

 

 

 

Por favor, configure la galería.