Gestió documental i arxius municipals - 2a Edició 2023
07/11/2023 - 16/11/2023 10:00 - 12:00 7, 9, 14 i 16 de novembre de 2023 (Segona edició). 8 hores (4 sessions de 10 a 12 hores, en sessió virtual).
Donar resposta a què és un servei d'arxiu municipal, un sistema de gestió documental, les seves eines i les tasques a desenvolupar per part del personal administratiu d'un ajuntament.
Destinatari: Personal administratiu dels Ajuntaments.
Canal: Edició virtual. Zoom.
Objectius del curs: Donar a conèixer què és un servei d'arxiu municipal, un sistema de gestió documental, les seves eines i les tasques a desenvolupar per part del personal administratiu d'un ajuntament.
Continguts:
- Definició d'arxiu i sistema de gestió documental.
- Eines de la gestió documental.
- Funcions i tasques a desenvolupar.
Professor: Patrícia Àlvarez Martínez i Joan Montblanc Lasaga, arxivers itinerants de la Diputació de Barcelona.
Fi termini inscripció: 31 d’octubre