Font: Diputació de Barcelona
Des del Servei Local de Teleassistència, s'han introduït noves millores en la web de gestió a la qual hi tenen accés els ajuntaments de la demarcació de la Diputació de Barcelona. Des d'ara, a l'apartat ‘característiques del resident' hi ha informació de l'usuari: dades rellevants sobre l'estat actual de la persona usuària, informació relacionada amb la salut de la persona, les seves relacions socials, els riscos detectats a la llar o aspectes de l'autopercepció personal.
La voluntat d'aquestes millores és aportar una informació més concreta, actualitzada, detallada i d'utilitat sobre la persona usuària. Aquesta informació s'extreu de les visites domiciliàries que realitza periòdicament el personal de coordinació de zona, que valora la situació en el propi domicili de la persona usuària.
Alguns exemple són els següents:
Amb la implementació d'aquest sistema, els serveis socials dels diferents ajuntaments podran conèixer l'estat actual de la persona usuària, amb informació d'utilitat per determinar si és necessari fer algun tipus d'intervenció o d'actuació per pal·liar alguna situació concreta.
D'altra banda, cal esmentar que tots els municipis ja tenen disponible la seva Memòria anual de gestió del SLT amb les dades claus d'activitat, usuaris i perfils més rellevants del seu territori corresponent a l'exercici 2015.
Butlletí: Servei Local de Teleassistència
Número de butlletí: #4 - febrer de 2016
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia