Font: Diputació de Barcelona
Durant aquests mesos, des del Servei Local de Teleassistència, s'ha estat treballant amb les demandes rebudes per part dels 310 municipis de la demarcació per poder tancar el creixement previst per enguany.
Durant aquests primers dies de juny, tots els ajuntaments rebran el retorn de la demanda amb el tancament de persones usuàries final límit a data 31 de desembre de 2016.
Cal recordar, que enguany està previst un creixement net de 4.000 persones usuàries al Servei Local de Teleassistència per a tota la demarcació que ens permetrà un creixement moderat dels serveis actuals.
A partir del 2017 i durant el Mandat, la Diputació té la voluntat d'universalitzar el servei i arribar a les 100.000 persones usuàries l'any 2020, donant així també resposta a la demanda d'una forma àmplia. Aquest nou escenari es contempla en l'actual procés nou de licitació que actualment està obert i es tancarà a finals d'any per a la contractació de l'empresa prestadora del Servei Local de Teleassistència a partir del 2017.
En aquest model de prestació dissenyat previst per als propers anys, s'incorporen prestacions que fins ara formaven part de la cartera de millores proposades per l'empresa prestadora, com les Unitats Mòbils, la plataforma de gestió de dades entre municipis i el Servei Local de Teleassistència, així com d'altres protocols i millores que es van desenvolupar durant aquests darrers quatre anys.
Recordeu que per a més informació, podeu trucar a les tècniques de contacte del Servei Local de Teleassistència Caterina Aige, telèfon: 934 022 222 ext. 49194 o Pachi Rivas, telèfon: 934 022 222 ext. 35371
Butlletí: Servei Local de Teleassistència
Número de butlletí: #5 - juny de 2016
Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat
Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
teleassistencia@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia