Campanya per fomentar el turisme de proximitat a la província
"Sense anar més lluny" reforça la idea de proximitat del territori respecte a Barcelona ciutat i que no cal anar gaire lluny per viure grans experiències.
El Catàleg de serveis incorpora també nous recursos. Així, 650.000 euros aniran destinats a finançar actuacions en l’àmbit LGTBI+(350.000 euros) i per implementar i consolidar mercats de Nadal (300.000 euros).
El Tourism & Economy Summit Barcelona 2025 debatrà sobre el turisme del futur
La Diputació de Barcelona és sòcia global d'aquest esdeveniment, que tindrà lloc els dies 2 i 3 d'abril a l'auditori del CosmoCaixa de Barcelona.
Durant les 13 edicions que s’han fet fins ara ja hi han participat 647 empreses. En cada edició se seleccionen 50 pimes de la província.
Unes 250 pimes de la Catalunya Central, Vallès Oriental i Maresme han "accelerat el creixement"
"Accelera el creixement" ajuda les empreses a través d'un acompanyament personalitzat. L'11 d’abril s’obriran les inscripcions per a la 14a edició.
Barcelona cerca solucions innovadores per reaprofitar residus d'obres en l'espai públic
A través del repte "Mineral. Arquitectures de la mineria urbana" es buscaran processos que donin una segona vida als residus de construccions i demolicions.
L'Ajuntament de Vilada estudia rehabilitar els "pisos dels mestres" per fer-hi habitatge assequible
L'objectiu de l'equip de govern és donar solució a la manca d'oferta de lloguer municipal i mirar d’atraure població jove.
La comèdia dramàtica "L'àvia i el foraster" és la pel·lícula del mes d'abril del Cicle Gaudí
Va ser la projecció més vista en valencià el 2024 i va guanyar la 21a edició del Festival de Cinema d'Alacant com a Millor pel·lícula.