Compra pública local
Sistema per a l'optimització de la compra pública local
El Ple de la Diputació de Barcelona va aprovar, el 21 de març de 2024, la creació del Sistema per a l'optimització de la compra pública local, és a dir, la central de compres corporativa, que prestarà servei tant a la Diputació com als ens locals de la província.
La legislació atribueix a les diputacions provincials la competència per prestar la contractació centralitzada als municipis amb població inferior a 20.000 habitants, així com l'assistència i la cooperació jurídica, econòmica i tècnica als municipis, especialment els d'una menor capacitat econòmica i de gestió.
Així doncs, la creació del Sistema per a l'optimització de la compra pública local dona compliment a una obligació legal i ofereix els beneficis de la contractació centralitzada tant a la Diputació de Barcelona com als ens locals de la província.
Documents
Descarregueu-vos els models en Microsoft Word:
Consulteu el PDF de l'acord de creació del Sistema per a l'optimització de la compra pública local de la Diputació de Barcelona.
Adhesió genèrica
Per poder participar en les contractacions del Sistema cal que els ens locals s'hi adhereixin genèricament.
Assistència als ajuntaments
Tota la cooperació i assistència als ajuntaments en matèria de contractació pública.