A la província de Barcelona no cal anar gaire lluny per viure grans experiències. Sota aquesta premissa, la Diputació de Barcelona ha llançat la campanya “Sense anar més lluny”, per posicionar les comarques de Barcelona com a destinació turística entre el públic local; promocionar el turisme de qualitat, responsable i sostenible, i impulsar la marca turística Barcelona és molt més, a través d'un espot rodat entre Barcelona, Mataró, Alella, Mura, Pont de Pedret i Sant Jaume de Frontanyà. Fa anys que la Diputació treballa per promoure un turisme sostenible i respectuós des del punt de vista mediambiental, sociocultural i econòmic.
Hem publicat a Youtube el vídeo de la campanya "Sense anar més lluny", un munt d’experiències amb sabor únic a prop de Barcelona. A Instagram, la Diputació mostra recursos d'orientació i novetats formatives de l'Institut del Teatre, al Saló de l'Ensenyament, fins al 30 de març. També a Instagram, Manuela Carmena ens parla de la democràcia actual, durant les XXVI Trobades Municipals Europees.
De l'agenda destaquem: