La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per capacitar, estimular i acompanyar-los a fer un pas endavant cap a la incorporació de l'avaluació en els seus programes i serveis.
1. Coneixements teòrics i eines metodològiques per avaluar:
Seguiment vs avaluació.
La importància de les fonts d'informació per avaluar i les principals fonts emprades.
Vull avaluar. Què faig: Conèixer prèviament a fons el servei. Establir la teoria del canvi i el marc lògic. Establir les preguntes i el tipus d'avaluació.
Explicació i caracterització de 4 tipologies d'avaluació (de disseny, de necessitats, d'implementació i d'impacte).
Definir la metodologia i explicació de 3 tècniques per obtenir informació per avaluar.
2. Orientacions pràctiques i propostes concretes per avaluar: avaluem el servei d'assessoramment en anàlisi de viabilitat empresarial (AVE):
El servei d'AVE: caracterització i algunes dades rellevants.
El marc lògic del servei d'AVE.
Les preguntes d'avaluació del servei d'AVE.
Estratègies metodològique per respondre les preguntes d'avaluació.
Proposta d'avaluació de les 2 preguntes seleccionades: Proposta d'avaluació pregunta A. Proposta d'avalaució pregunta B.
This website only uses its own cookies for technical purposes, it does not collect or transfer personal data from users without their knowledge. However, it contains links to third-party websites with privacy policies that are different from those of the Barcelona Provincial Council, which you can decide whether to accept or not when accessing them. Visit our Privacy Policy