Educació, món local i confinament
En aquest seminari web van presentar les condicions objectives en què es va produir el confinament d’infants i joves en edat escolar durant el confinament, així com la presentació d’eines per a l’anàlisi dels efectes socioeducatius del tancament de les escoles i el confinament a causa de la covid-19.
El tancament dels centres educatius de Catalunya com a mesura de contenció del Covid-19 va tenir com a conseqüència el debilitament d’un dels principals recursos en la lluita contra la desigualtat social. En aquest context, i des de la perspectiva de l’equitat i la cohesió social, es presenten els principals resultats de l’estudi Aprenentatge i desigualtats en temps de confinament, elaborat per Xavier Bonal i Sheila González, i s’analitzen els principals instruments a l’abast dels ajuntaments per afrontar aquesta situació.
Imatge: STUDIO GRAND WEB - Shutterstock.com
Data: 19 de maig de 2020
Materials
- Vídeo del seminari
- Aprenentatge i desigualtats en temps de confinament. Resultats destacats de l’estudi de Xavier Bonal i Sheila González
Ciutats educadores