Quins serveis oferim?
-
Suport en l'elaboració de la nòmina
S'ofereix als ajuntaments de fins a 5.000 habitants i 50 empleats de valor mitjà de plantilla en els darrers 12 mesos, un sistema de nòmina municipal en entorn web, basat en la gestió per processos i vinculat als portals telemàtics de les institucions de referència (Sistema RED, Contrat@ Certific@2,, Delt@, Cont@ , plataformes AEAT) per a:
- Confecció de nòmines
- Documents de transferències bancàries
- Documents de cotització a la Seguretat Social
- Documents de liquidació mensual o trimestral de les retencions de l'IRPF i presentació del resum anual 190
- Altes i baixes de personal davant de tresoreria
- Documentació de preavisos, quitances i certificats d'empresa
- Formalització de contractes de treball i presentació telemàtica a l'INEM / OTG
- Gestió de les I.T. davant de la Seguretat Social i les mútues
- Possibilitat d'enllaç comptable amb SICALWIN o d'altres aplicacions
- Sistema d'arxiu digitalitzat de tota la documentació produïda, en l'acccés web restringit
La posada en marxa del servei passa necessàriament per una revisió inicial de la situació actual de cada ens local respecte els aspectes formals de com s'està fent la gestió, detectant aquells aspectes que són susceptibles de millora i oferint propostes alternatives que s'ajustin a les necessitats reals i a la normativa vigent.
-
Formació
Es fan sessions presencials pràctiques de formació continuada i d'actualització adreçades als usuaris del programa de nòmina municipal, en matèria de contractació, nòmina, cotització i incapacitat temporal.
Puntualment s'ofereixen sessions d'actualització a tots els ajuntaments en relació a les novetats que sorgeixen en aquestes matèries, en col·laboració amb d'altres estructures de la Gerència.
-
Assessorament
En les relacions que els ens locals han de mantenir amb l'INEM, i amb l'institut Nacional de Seguretat Social, Tresoreria, Mútues Patronals, AEAT i Inspecció de Treball, entre d'altres, pel que fa als tràmits previs a fer amb d'aquests organismes respecte prestacions derivades d'atur, d'incapacitat, de jubilació, de viduïtat, etc., i a la resolució de les discrepàncies que puguin sorgir en l'àmbit operatiu i de gestió.
Suport i assessorament respecte la idoneïtat de cada modalitat de vinculació contractual en funció de les necessitats plantejades des dels ajuntaments.
-
Suport
Resolució de consultes puntuals relatives a la gestió de nòmines, cotitzacions i retencions.
Tu privacidad es nuestra prioridad
Para proteger tu intimidad, antes de continuar queremos asegurarnos que sabes que, tanto nosotros como nuestros colaboradores, utilizamos algunas “cookies” en la web para facilitarte el uso:
- Propias y de terceros con fines estadísticos, con las que no se recoge información de los usuarios ni se registran las direcciones IP de acceso.
- Propias y de terceros para garantizar el funcionamiento básico, como la sesión de usuario, y aspectos de personalización, como el idioma de nuestras páginas.
Guardamos la aceptación de cookies durante 30 días para mejorar la experiencia de navegación. Recuerda que puedes eliminar las cookies de tu navegador. - De terceros para mostrarte información de nuestras redes sociales, como Facebook, X, YouTube, etc. Al acceder a estos sitios web podrás decidir si aceptas o no sus políticas de privacidad y de cookies.