Infants amb trastorn de l'espectre autista: detecció i atenció a l'Escola Bressol - edició Cornellà
Què és el TEA en l'etapa d'atenció precoç. Estratègies de comunicació i estratègies per a fomentar l'autonomia. Gestió de conductes. Estratègies per afavorir la participació, la relació social i la elaboració de materials. Treball amb famílies. Estratègies i recursos d'acompanyament i suport.
Codi de l'edició: EXT2024/0478
Modalitat: curs presencial - edició tancada
Destinataris: educadores d’escoles bressol municipals
Dates: 6, 9 i 16 d'abril i 21, 25 i 28 de maig de 2024
Horari: 9 i 16 abril i 7 i 14 de maig de 17.30 a 20.00h; 6 d’abril i 25 de maig de 9.00 a 14.00h
Docents:
- Susi Cordón, Treballadora Social. Màster en Teràpia familiar. Especialitzada en l’atenció a famílies de persones amb discapacitat intel·lectual. Directora de l’Associació Aprenem.
- Mercè Arjalaguer, Psicòloga. Màster en Terapia Clínica Infanto-Juvenil i en Atenció precoç. Amplia formació i experiència en TEA i coordinadora d’equips terapèutics en el servei d’Intervenció Terapèutic Educatiu en Context (ITEC) del CRAB.
Durada: 20 hores presencials