Infants amb trastorn de l'espectre autista: detecció i atenció a l'Escola Bressol - edició Sant Celoni

Infants amb trastorn de l'espectre autista: detecció i atenció a l'Escola Bressol - edició Sant Celoni

Què és el TEA en l'etapa d'atenció precoç. Estratègies de comunicació i estratègies per a fomentar l'autonomia. Gestió de conductes. Estratègies per afavorir la participació, la relació social i la elaboració de materials. Treball amb famílies. Estratègies i recursos d'acompanyament i suport.

Codi de l'edició: EXT2024/0193

Modalitat: curs presencial - edició tancada

Destinataris: educadores d’escoles bressol municipals

Dates: 13, 20 i 27 de febrer i 5, 12 i 16 de març de 2024

Horari: 13, 20 i 27 de febrer i 5,12 de març de 17.00 a 20.00 h; 16 de març de 9.00 a 14.00 h

Docents:

  • Susi Cordón, Treballadora Social. Màster en Teràpia familiar. Especialitzada en l’atenció a famílies de persones amb discapacitat intel·lectual. Directora de l’Associació Aprenem.
  • Mercè Arjalaguer, Psicòloga. Màster en Terapia Clínica Infanto-Juvenil i en Atenció precoç. Amplia formació i experiència en TEA i coordinadora d’equips terapèutics en el servei d’Intervenció Terapèutic Educatiu en Context (ITEC) del CRAB.

Durada: 20 hores presencials