La gestió de les activitats regulades requereix que l’Ajuntament disposi de suficient personal qualificat per assessorar i gestionar els tràmits amb les persones i empreses usuàries, per a la gestió interna dels expedients, per a l’elaboració i manteniment del cens d’activitats i per al disseny i execució dels plans de verificació.
Les actuacions d’inspecció les han de dur a terme tècnics qualificats i per aquest motiu es posa a disposició dels ens locals el recurs Finançament del servei d’inspecció i verificació d’activitats.
Amb aquest recurs es pretén contribuir a què els ajuntaments es puguin dotar dels recursos suficients per dur a terme aquestes tasques, ja sigui amb personal propi o bé mitjançant entitats col·laboradores, per complir amb les obligacions establertes a la normativa com són les actuacions de control ex post de les activitats subjectes a comunicació prèvia.
Podeu trobar aquest recurs al Catàleg de serveis clicant al següent enllaç.
Per a més informació podeu contactar amb l'Oficina d'Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.