La gestió de les activitats regulades requereix que l’Ajuntament disposi de suficient personal qualificat per assessorar i gestionar els tràmits amb les persones i empreses usuàries, per a la gestió interna dels expedients, per a l’elaboració i manteniment del cens d’activitats i per al disseny i execució dels plans de verificació.
Les actuacions d’inspecció les han de dur a terme tècnics qualificats i per aquest motiu es posa a disposició dels ens locals el recurs Finançament del servei d’inspecció i verificació d’activitats.
Amb aquest recurs es pretén contribuir a què els ajuntaments es puguin dotar dels recursos suficients per dur a terme aquestes tasques, ja sigui amb personal propi o bé mitjançant entitats col·laboradores, per complir amb les obligacions establertes a la normativa com són les actuacions de control ex post de les activitats subjectes a comunicació prèvia.
Podeu trobar aquest recurs al Catàleg de serveis clicant al següent enllaç.
Per a més informació podeu contactar amb l'Oficina d'Activitats Regulades i Programes en Protecció Civil.
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.