El servei «Fem-ho fàcil» més a prop de tothom i més accessible
20/09/2024 10:01 h.
«Fem-ho fàcil» és un servei que ajuda la ciutadania a fer tràmits electrònics amb els ens locals de manera personalitzada
Els ens locals SeTDIBA són beneficiaris també de manera gratuïta d'aquest servei, que han de publicitar a l'oficina d'atenció ciutadana i als seus canals digitals.
A través d’aquest servei de suport el ciutadà resol dubtes i rep atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.
Per a empreses o entitats, aquest servei permetrà superar les dificultats tècniques per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-se a un ajut o subvenció, o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.
-
Campanya institucional per promoure l'ús de la sol·licitud d'accés a la informació pública
14/05/2024 09:21 h.
S'ha publicat el vídeo de la campanya institucional per promoure l'ús de la sol·licitud d'accés a la informació pública. El podeu veure aquí.
-
La Diputació renova el Segell Infoparticipa a la Qualitat i Transparència de la Comunicació Pública
15/04/2024 13:13 h.
La Diputació de Barcelona ha rebut el Segell Infoparticipa 2023 en reconeixement de la transparència de la comunicació pública, atorgat pel grup d'investigació ComSET de la Universitat Autònoma de Barcelona.
-
DACI i gestió dels conflictes d'interès
27/03/2024 11:12 h.
El 21 de març de 2024 es va aprovar l’actualització i el nou text de les instruccions de gestió per a la tramitació de la declaració d’absència de conflicte d’interès (DACI) per a l’anàlisi sistemàtica del risc de conflictes d’interès i per al tractament d’aquests conflictes a la Diputació de Barcelona.
Aquestes instruccions compleixen tres objectius:
- Definir el procediment per signar la declaració d’absència de conflicte d’interès (DACI).
- Incorporar la regulació del procediment per a analitzar sistemàticament el risc de conflicte d’interès a través de la plataforma Minerva, de l’Agència Estatal d’Administració Tributària (AEAT).
- Regular el procediment a seguir quan s’identifica un risc de conflicte d’interès a la Diputació de Barcelona.
El Gabinet d’Innovació Digital ha preparat unes preguntes freqüents per donar a conèixer aquestes Instruccions i el seu funcionament per detectar i reaccionar davant un conflicte d’interès a la Diputació de Barcelona, que podeu consultar aquí.
-
Actualització del Pla de mesures antifrau 2024 i balanç del PMA del 2023
25/03/2024 13:45 h.
Per decisió unànime del Ple de la Diputació de Barcelona de març de 2024, s’ha aprovat l’actualització del Pla de mesures antifrau del 2024 i el balanç d’execució del Pla de mesures antifrau del 2023.
S'estan mostrant 1 - 5 de 50 resultats.