16/03/2021 10:38 h.
FAQS a la web de Teleassistència
S'ha incorporat un nou apartat de Preguntes freqüents dins la secció de Governs locals
La web del Servei Local de Teleassistència de l'Àrea de Cohesió socials, Ciutadania i Benestar de la Diputació de Barcelona, estrena un nou apartat de preguntes freqüents dins la secció destinada als ens locals per tal de donar resposta a aquells aspectes més consultats pels diferents municipis junt als altres apartats que ja hi havia de Descripció del programa, Bases per a la gestió del programa de Teleassistència (Pdf), Modificació Bases per a la gestió del programa de Teleassistència (Pdf), Preus del Servei Local de Teleassistència (Pdf), Model de Copagament i Fulleteria.
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.