Qui som?
La Comunitat de Recursos Humans o CORH és un espai virtual i presencial impulsat per la Gerència de Serveis d'Assistència al Govern Local de la Diputació de Barcelona que pren com a missió compartir i gestionar el coneixement entre els/les professionals dedicats/des al món de la gestió de recursos humans a les administracions públiques.
La CORH en 4 minuts:
15 anys de la CORH
Des de la perspectiva virtual, la CORH plasma els seus continguts en forma de lloc web, mitjançant el qual els seus usuaris i usuàries tenen accés a diferents recursos i eines de treball, així com la possibilitat d'interactuar a través de mecanismes creats amb aquesta finalitat (fòrum, espai de consultes, llistes de distribució, etc.).
Actualment, formen part de la CORH més de 2.000 professionals dedicats a la gestió dels recursos humans de més de 650 entitats públiques catalanes, espanyoles i internacionals.
Des de la perspectiva presencial, els/les directius/ves i responsables de les àrees de recursos humans dels setanta ajuntaments més grans de la província, per mitjà de set grups de treball, comparteixen i contrasten periòdicament informació relativa a indicadors de gestió, condicions de treball, procediments i pràctiques de gestió que posteriorment traslladem a l'entorn virtual. Els membres d’aquest espai, també anomenat xarxaCORH, a més de compartir informació relativa a la gestió diària dels RRHH, treballen conjuntament, estableixen pautes d’actuació comunes i creen eines, tot generant nou coneixement i actuant com a grup impulsor de la CORH.
Per a més informació sobre com es treballa i quins projectes es realitzen en el marc de la xarxaCORH, accedeix al següent enllaç.
En el següent mapa pots consultar quins ajuntaments de la província formen part de la xarxaCORH: