Oficines d’atenció ciutadana
El context de canvi tecnològic i l’evolució del concepte de ciutadania ha portat a les administracions públiques a repensar els canals i formes a través de les quals identificar, atendre i satisfer les necessitats de la ciutadania.
Les Oficines d'atenció ciutadana (OAC) són un dels principals espais d’interacció entre la ciutadania i l'administració i, per aquest motiu, es configuren com una peça clau en l'adaptació a aquesta nou context.
Amb aquest objectiu l’assistència tècnica que us oferim pot incloure:
- Creació d’una Oficina d’Atenció Ciutadana
- Desenvolupament i optimització de l’Oficina d’Atenció Ciutadana ja existent
Assistències realitzades (2019 - 2023)
Your privacy is our priority
To protect your privacy, before continuing we want to make sure that you know that, both we and our collaborators, use some “cookies” on the website to facilitate its use:
- Own and third party for statistical purposes, with which no user information is collected nor access IP addresses are recorded.
- Our own and third parties to guarantee basic functioning, such as the user session, and personalization aspects, such as the language of our pages.
We save the acceptance of cookies for 30 days to improve the browsing experience. Remember that you can delete cookies from your browser at any time. - From third parties to show you information from our social networks, such as Facebook, X, YouTube, etc. By accessing these websites you can decide whether or not you accept their privacy and cookie policies.