El servei «Fem-ho fàcil» més a prop de tothom i més accessible

20/09/2024 10:01 h.

«Fem-ho fàcil» és un servei que ajuda la ciutadania a fer tràmits electrònics amb els ens locals de manera personalitzada

Els ens locals SeTDIBA són beneficiaris també de manera gratuïta d'aquest servei, que han de publicitar a l'oficina d'atenció ciutadana i als seus canals digitals. 

A través d’aquest servei de suport el ciutadà resol dubtes i rep atenció personalitzada per portar a terme tràmits digitals, com ara superar dificultats amb l’ús dels sistemes d’identificació i signatura digitals, presentar qualsevol sol·licitud a través d’internet o accedir a notificacions electròniques.

Per a empreses o entitats, aquest servei permetrà superar les dificultats tècniques per presentar factures electròniques, participar de licitacions públiques, presentar-se a un ajut o subvenció, o realitzar qualsevol altra sol·licitud pel canal electrònic.

  • Serveis especials de suport amb motiu de les eleccions municipals als ajuntaments SeTDIBA

    13/04/2023 13:51 h.

    De cara a les eleccions del 2023 els ens locals beneficiaris de SeTDIBA compten amb serveis especials de suport amb l’objectiu d’introduir els nous electes en l’ús de les eines digitals i en els principis de la transparència i la gestió digital.

     
  • Més de 900 inscrits en les activitats de la Setmana del Govern Obert 2023

    05/04/2023 10:16 h.

    Del 20 al 24 de març, la Setmana del Govern Obert (OpenGovWeek, OGW) ha donat cobertura a activitats relacionades amb la transparència, l’accés a la informació pública, les dades obertes i el bon govern.

     
  • Impuls de l’Administració electrònica en els ens del sector públic de la Diputació de Barcelona

    05/04/2023 10:12 h.

    La Diputació de Barcelona promou l’ús dels mitjans digitals en els ens del sector públic amb la col·laboració tècnica i la provisió d’eines d’Administració electrònica.

    Els ens i organismes dependents pertanyents al sector públic de la Diputació de Barcelona, així com en els consorcis i altres ens vinculats i adscrits —en els quals l’exercici de les funcions d’intervenció o secretaria recau en personal de la corporació mateixa—, han rebut suport tècnic i acompanyament per iniciar el procés de transformació cap a l’Administració digital.

    En una primera fase, s’ha col·laborat en l’extensió dels recursos de gestió documental, jurídics i organitzatius de la Diputació, i en la implementació de les eines digitals corporatives sobre les quals es fonamenten els processos de signatura i la gestió documental.

    En una segona fase, la voluntat corporativa és acompanyar-los en la implementació de les eines i els serveis que els facilitaran i garantiran establir una relació electrònica amb la ciutadania, les entitats i les empreses, i això els permetrà avançar en el desplegament integral de l’Administració digital.

     
  • Noves línies d’assistència en matèria de transparència durant el mandat

    05/04/2023 10:07 h.

     

    En els catàlegs de serveis 2022 i 2023 s’han ampliat les línies d’assistència en matèria de transparència. Aquestes línies se sumen al suport que es presta a través de la comunitat governobert.diba.cat, que compta actualment amb més de 600 membres i amb un complet itinerari formatiu en matèria de transparència, accés a la informació pública i bon govern. 
     

     
  • La Xarxa de suport al Govern Digital es crea i consolida durant el mandat

    05/04/2023 10:02 h.

    La Xarxa de Suport al Govern Digital ha efectuat prop de 2.000 actuacions en el territori. El desplegament durant aquest mandat de línies d’assistència en matèria de gestió digital i transparència ha posat de manifest la necessitat de treballar de forma coordinada i amb agendes compartides amb els consells comarcals per articular la prestació de serveis en el territori. 

     

S'estan mostrant 16 - 20 de 50 resultats.

 

 

 

 

Si us plau, configura la galeria.