Cercles de comparació intermunicipal: Oficines Municipals d'Informació al Consumidor (OMIC)

El Cercle de Comparació Intermunicipal de les Oficines Municipals d'Informació al Consumidor és un instrument de suport a l'avaluació i millora de la prestació del servei que faciliten els serveis públics de consum locals a la ciutadania. La iniciativa està impulsada pel Servei de Programació de l'Àrea de Serveis Generals i Transició Digital i el Servei de Suport a les Polítiques de Consum de l'Àrea de Comerç, Consum i Salut Pública de la Diputació de Barcelona.

Aquest projecte pretén la millora de la qualitat dels serveis a partir de la definició i validació d'indicadors de les OMICs de cada municipi, l'anàlisi de resultats, i la comparació entre diferents serveis de consum per identificar punts forts i oportunitats de millora. Amb aquesta finalitat es desenvolupen una sèrie de tallers pràctics que compten amb la participació activa de tècnics municipals amb responsabilitat sobre les OMIC com a espai de reflexió, intercanvi d'experiències i posada en comú de problemàtiques i situacions concretes.

Podeu trobar més informació a la pàgina web general de Cercles.

 

Documents de resultants de les darreres edicions:

 

Presentació de resultats de l'edició de 2024